dilluns, 23 de febrer del 2015

Candidats: Jordi Molina i Ricard Sentandreu

Jordi Molina Sala, nascut a Castelló de la Ribera el 15 d'Octubre de 1983.
Titulat en Enginyeria Tècnica Forestal per la Universitat Politècnica de València.
Actualment treballe en el sector del comerç de la taronja com a encarregat de Camp i Gestió de Personal en finques a Múrcia i a València. Anteriorment vaig treballar en el sector de conservació de Medi Ambient i extinció d'incendis a l'empresa pública Tragsa.
Presente la meua candidatura a les primàries del col·lectiu G. Castelló i Esquerres - Compromís, amb la il·lusió i les ganes de renovar les polítiques tancades i marginals del PP i combatre les ofenses contínues a la cultura i la llengua.
Amb el compromís que açò comporta ajudaré aquest grup de persones de Castelló a fer arribar a tota la gent les nostres idees i forma de treballar assembleària, que són les que m'han fet fer aquest pas.
Tinc formació en matèria de Medi Ambient, i per açò pense que podria ser la Regidoria en la qual podria treballar amb més encert.


Salutacions a tothom.

Ricard Sentandreu Sebastian
Dades personals
. Data Naixement: 10-07-1988   26 anys
. Lloc de Naixement: Castelló de la Ribera
. Professió: Llicenciat en Ciències de l’Activitat Física i l’Esport per la U.V i Pilotari professional.
Des de ben menut m’han ensenyat que el més important en esta vida és el respecte cap a les persones.
Este és el motiu principal que m’ha fet prendre la decisió d’embarcar-me en aquest vaixell, aportar el meu gra d’arena i treballar per recuperar el respecte perdut al meu estimat poble. Un vaixell convertit en força política, la força política més objectiva, més participativa i, en definitiva, més ciutadana del nostre poble. Esta força no és altra que Gent de Castelló i d’Esquerra-Compromís, ja  que el seu model de participació assembleària fa que treballem tots junts cada dia per aconseguir la confiança de cadascun dels ciutadans i lluitar per un poble millor i més digne.
Perquè un altre Castelló és possible! I volem un poble millor!