dilluns, 23 de febrer del 2015

Candidats: Lluís Piqueras i Pablo Encarnación



Lluís Piqueras Quiles nascut a Castelló de la Ribera el 20 de desembre de 1951, criat a Castelló i recriat arreu del País Valencià.
He estudiat en les monges de Castelló, als Salesians de València i en les Universitats de València (UV i UPV) i Salamanca, obtenint la Llicenciatura en Ciències Químiques i el Màster de Sistèmica i deixant altres a sense acabar (ara, que tinc temps, les … )


Al llarg quaranta anys (1973/2013) he treballat,
apassionadament, en i per l’ensenyament públic del País
Valencià. He estat professor de Física i Química i de
Tecnologia a l’IES M. Sanchis Guarner de Silla i al Lluís
Vives de València, en els quals també he exercit de cap
d’estudis i de director. Entre 1993 i 1995 vaig ser
responsable del servei d’Educació de València. Ara ja estic jubilat, però no desocupat.


Sóc soci i he estat promotor de Moto-Club (1971), Terç Llombard (1974), Contrabandistes (1981), AFMMCC (1987), Acicastelló (2006), PCiC (2006), GCiEC (2007), Font amarga/Sardinera (2014). També sóc soci de la Lira Castellonera.

Estic afiliat en la Federació d’Ensenyament de Comissions Obreres del País Valencià i també pertany als col·lectius GCiE i Compromís, en representació dels quals he estat de regidor en la passada legislatura.

Estic ací, envoltat de tota aquesta jovenalla, per ajudar, pel contrast, per la diversitat i perquè crec en les persones i els seus projectes, perquè m’agrada compartir i tot allò que comença per “co“ (col·laborar, cooperar, corresponsabilitat, coelquesiga), perquè vol dir: fet entre tots i per a tots.

Estic convençut que amb aquestes persones i amb aquestes maneres, si el poble vol, aconseguirem un Castelló millor per tothom.

Salut i república !


Pablo Encarnación Martorell, nascut a Castelló de la Ribera el 5 de febrer de 1982.
Diplomat en Relacions Laborals i estudiant del Grau de Dret.

Al 2001 vaig abandonar els estudis per a dedicar- me al sector de la construcció en una empresa familiar, atret per la facilitat t’obtindre diners i d’un sistema, que a priori, oferia més oportunitats.

Al 2007 vaig reprendre els meus estudis universitaris per a finalitzar la Diplomatura en Relacions Laborals.


Al 2010, degut a la crisi econòmica i la falta d’oportunitats laborals dignes al nostre país vaig
tenir que migrar, com molts dels joves i amics estan obligats a fer-ho avui en dia. Aquesta experiència tan sols durà un any ja que s'obrí la possibilitat d’ampliar els meus estudis amb el Grau de Dret a la Universitat de València els qual he de compaginar amb un altra feina.


Actualment forme part d’una associació d’estudiants (ACMAS, Asociación Casi Médicos en Ayuda Sanitaria) on col·labore des de fa uns anys realitzant projectes de cooperació que hem desenvolupat al Marroc i a Senegal, de moment.

La forma de fer política assembleària i participativa i l’aposta per la gent jove són alguns dels factors que m’han fet decidir-me a presentar la meua candidatura a Gent de Castelló i d’Esquerra. El nostre futur és el nostre millor projecte, no volem ser simples espectadors, volem ser protagonistes i denunciar tot el que ens afecta en aquestos temps tan difícils que ens toca viure.

Per tant espere reflectir tot l’aprés i tota l’experiència obtinguda en aquest grup polític i aportar el meu grà de sorra per a fer de Castelló un poble democràtic, modern i participatiu.

SÓC DE CASTELLÓ, ESTIME CASTELLÓ I LLUITARÉ PER UN ALTRE CASTELLÓ !!